Brf Fanan 3, Ängelholmsgatan 5, Malmö

Förening består av 29 lägenheter i fyra trapphus. Huset är byggt i början av 1900-talet och ombildning från hyresrätt till bostadsrättsförening skedde under hösten 2010. Vi har därefter gemensamt börjat hitta vår nya form. Vill du engagera dig i föreningen är du varmt välkommen att höra av dig till oss i styrelsen.

Under 2016-2017 består styrelsen av ordförande Matias Alfieri, ledamöterna Kristina Flygare, Magnus Kvarnström och Julia Parker samt suppleanterna Bob Olausson och Magnus Nordström. Aktuella telefonnummer finns i alla trappuppgångar. Du kan också nå oss via e-post på brffanan3@gmail.com.

Fastighetsservice sköts av Sebastian Vidrichs som du når på 0723-28 80 02. Det är Sebastian som du i första hand kontaktar om det är något som hänt i lägenheten eller på andra ställen i huset.

Avgiftsavier skickas ut av vår ekonomiska förvaltare Riksbyggen som du når på 0771-86 08 60.

Soprummet ligger precis innanför porten. Vi källsorterar det mesta: papper, plast, glas, metall, kartong och matavfall. För grovsopor finns ett gemensamt rum i källaren uppgång 3, märkt grovsoprum, vilket töms med gemensamma krafter på våra städdagar.

Tvättstugan finns i källaren, mellan uppgång 2 och 3, där det även finns ett bokningssystem med de olika lägenhetsnumren och information om vilka regler som gäller.